2020. augusztus 25., kedd

KÉRDŐÍV - III. évad


Sziasztok!

Nem feledkeztem meg a kérdőívről se, ami az elmúlt években már hozzám nőtt. ^^
Sajnos mivel eltelt jó pár év az első két évad és a harmadik évad között, így biztos vagyok benne, hogy megcsappant az olvasóim száma – ezt észre is vettem, mivel a részeknél sokkalta kevesebben fejtették ki véleményüket, mint korábban. Ezt persze megértem, hiszen azóta nem csak én, hanem mások is felnőttek, biztos van jobb dolguk, mint ezt a történetet olvasni, arról nem beszélve, hogy nekik is biztos sok az elfoglaltságuk – nem véletlenül késtem én is ennyi évet a folytatással. xD

Ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy nem csak egy-két olvasóm van, így arra szeretném kérni a csendes olvasóimat, és mindenkit, aki olvasta az első két évadot is, hogy szánjon egy kis időt a kérdőívre és töltse ki nekem. Úgy gondolom, hogy ennyit megérdemlek, ha már nem kaptam a részek alatt véleményt, és persze lehet nektek is könnyebb egyben leírni a véleményeteket.^^
A kérdőív megválaszolása - szerintem - maximum 15 percet vesz igénybe, úgyhogy nem egy nagy ördöngösség.

Nagyon fontos lenne számomra a visszajelzés, hisz azért egy 3 évados történetet megírni nem volt egyszerű, sok időt szántam rá, sokat agyaltam a kitalálásán és sok energiámat fektettem bele, hogy elfogadható legyen és publikálhassam. És bár nincs mostanában annyi időm írni, mint régebben, ettől függetlenül hobbiként szerintem lesznek még írásaim, és szeretnék véleményt kapni, hogy azok által is fejlődhessek a jövőben. Tudom, hogy ez az évad se lett már olyan jó, mint a többi, kicsit el is veszítettem a vége felé a motivációmat és a kedvemet, de aztán lehet, hogy ezt csak én éreztem.
Egy szó, mint szász, érdekelne, hogy külső személőként milyen lett a történet. Ezen már nyilván nem fogok tudni változtatni, de a többi írásomban igyekszem figyelni a hibáimra, hiszen mindig van hová fejlődni. ^^



A KÉRDŐÍV AZ ALÁBBI LINKEN ÉRHETŐ EL:



Előre is köszönöm mindenkinek, aki megtisztel annyival, hogy szán egy kis időt a véleménye leírására. Ne fogjátok vissza magatokat, bármit megírhattok, természetesen kulturáltan, építően fogalmazva. Nem fogom közzé tenni sehol, egyedül én fogom elolvasni őket. ^^


Üdvözlettel:
Park Minseo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése