2014. február 2., vasárnap

Kérdőív

http://oi44.tinypic.com/a3jmsj.jpg



Annyeong!

Nemrég felkerült az utolsó rész a történetből, és fájó szívvel ugyan, de el kellett búcsúzni tőle. Szerettem volna még folytatni, de előbb-utóbb el kellett jönnie ennek a pillanatnak; nem húzhattam a végsőkig.

Éppen ezért csináltam egy kérdőívet a történethez, és szeretnélek megkérni titeket arra, hogy töltsétek ki! Mindössze néhány kérdést tartalmaz a Nightmare-rel kapcsolatban, nem hiszem, hogy 10 percnél több időbe telik, ellenben nekem nagyon fontos lenne.

https://docs.google.com/forms/d/1s8fVGJ3WEgBkv2NWAZybBoCJo3IvelPWirOYaSA9N-4/viewform


Előre is köszönöm a válaszokat!

Továbbá szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik olvastak és véleményt írtak; boldog vagyok, mert a vártnál többen jeleztek vissza, arról nem beszélve, hogy néhány emberrel barátságot is kötöttem.^^ Egy élmény volt minden véleményt olvasni; nagyon sokszor a markomban nevettem egyes reakciókon. Úgyhogy köszönöm szépen.

De még nem köszönök el örökre tőletek, hisz vissza fogok térni hamarosan a folytatással. Nem tudom, ki tud róla, ki nem, de aki el van keseredve, annak akkor most jó hírrel jövök - annak ellenére, hogy utálok spoilerezni -, ugyanis lesz 2. évad. :) Hogy mikor, még én se tudom pontosan, de már dolgozom rajta.


Üdvözlettel:
Park Minseo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése