2015. március 24., kedd

Kérdőív

Sziasztok!

Ahogy az első évadnál, úgy itt is készítettem egy kérdőívet! Noha a történet írása közben voltak néhányan, akik szántak időt a véleménynyilvánításra, de a számláló nem azt jelezte, hogy csak ez a pár ember van, aki olvassa.

Ezért is szeretném minden csendes olvasómat meg úgy alapjáraton mindenkit - aki elolvasta a II. évadot is - megkérni, hogy ezt a rövid kérdőívet legyen olyan szíves és töltse ki nekem! Nagyon fontos lenne, hisz ezáltal segítséget tudtok adni a folytatással kapcsolatban, tudok javítani a figyelmetlenségeimen, fejlődni tudok és nekem ez nagyon sokat jelent. Igyekeztem ebben az évadban is megfogadni az előző évadban írt tanácsokat, ami nem tudom, mennyire sikerült végül, én mindenesetre próbálkoztam. Szeretnék egyre jobb és jobb lenni, de máshogy látom én, amit írok és máshogy látjátok ti is, éppen ezért tudom a vélemény alapján átlátni a dolgokat és rájönni, hol kell még javítanom és fejlődnöm.

A kérdőívet itt találjátok:


Előre is köszönöm szépen mindenkinek, aki megtisztel ennyivel és szán maximum 15 percet a véleménye leírására. Ne fogjátok vissza magatokat, bármit megírhattok, nem veszem zokon, persze csak ha kulturáltan fogalmaztok!

Köszönöm, hogy olvastátok és kitartottatok mellettem. Ne feledjétek, még idén érkezik egy harmadik része is a történetnek, szóval nem búcsúzom el. Még nem tudom, mikorra várható, meglátom, hogyan tudok haladni. Addig is, a többi történetemet is nyugodtan olvashatjátok!^^


Üdvözlettel:
Park Minseo

2 megjegyzés: