2014. január 19., vasárnap

54. rész


*Ajánlott zene: Beast - Intro*



Rohantam, amennyire csak tudtam. Fogalmam sem volt, merre megyek, de mintha lábaim maguktól vittek volna előre. Ahogy egyre jobban az erdő gyomrába merültem, úgy egyre több és több hang ütötte meg a fülemet. Percekkel később már pontosan ki tudtam venni, hogy üvöltések és kardok éles csattanásait hallom.
Szívem zakatolt és próbáltam arra gondolni, hogy nem késtem el. Az érzéseimet, a fájdalmat igyekeztem elnyomni, magam mögött hagyni, és mire kiértem az erdőt körbeölelő tisztásra, az összes könnyem felszáradt és nyoma sem volt annak, hogy nemrég még zokogva öleltem magamhoz legjobb barátnőmet.
Megálltam a fák között. Ledermedtem, ahogy elém tárult a hatalmas, kietlen terület, ahol most több száz, ezer vámpír küzdött egymással. Igyekeztem látatlan maradni és meglapulni az egyik fának a törzse mögé, hogy szemügyre vehessem a csatát. Hyunseungnak igaza volt, nem használtak fegyvereket, csak a saját erejüket és kardokat. A gyengébbek az éles fegyverekkel igyekeztek az ellenségük fejét levágni vagy éppen szíven szúrni, míg az erősebbek puszta kézzel tépték ki a másik szívét. Nem tudtam, hogy egy sima szúrástól meghal-e egy vámpír, de ahogy láttam, mindenki a biztos halálért küzdött, ergo a sima nyaktörés nem számított annak. Vagy a szív vagy a fej. Így vagy úgy, de a két testrésznek el kellet hagynia a testet.
A tisztás már szinte a vértől tocsogott, és ahogy az esővel eggyé vált, a méregzöld fű színe teljesen elveszett. Lassacskán bokáig érő vérben harcolt a két ellenfél, ki tudja már mióta. Nem tudtam megállapítani, hogy ki áll nyerésre, és hiába pásztáztam a tömeget, egyetlen ismerős arcot nem véltem felfedezni. Se Hyunseungot, se Jonghyunt, se Eungyeolt, de még a szüleimet sem. Nem tudtam, hogy ez jó hírnek számít-e avagy sem.
Igyekeztem nyugodt maradni, és a látványt mielőbb megemészteni, mielőtt még a sokk teljesen lebénítja a testem és sebezhetővé válok. Azt hiszem, fel se fogtam, mit látok, csak ösztönösen cselekedtem. Muszáj volt kirekesztenem a látottakat, ha életben akarok maradni, vagy legalább addig életben maradni, amíg okkal meg nem halok. Ha egyszer eddig eljutottam, tudni akartam, miért.
Az égen a Nap egyre feljebb kúszott, de a hatalmas fák kirekesztették a világosságot, ahogy a felettünk vonuló sötét felhők se hagyták, hogy a Nap megmutassa valódi alakját. Hatalmasat dörgött a távolban az ég, és egyre erőteljesebben sírtak ezek a felhők. Nem tudtam eldönteni, hogy örüljek a viharnak vagy sem.
Végignéztem magamon, és csak akkor jöttem rá, hogy semmi fegyver nincs nálam. Semmit nem hoztam magammal, amivel megvédhetném magam. Annak ellenére, hogy megölhettem volna mindenkit, védtelenül éreztem magam. Vámpírok harcoltak és ezerszer gyorsabbak voltak nálam, esélyem se lett volna elmenekülni, ha valaki a nyomomba szegődik. Elnyomtam magamban a pánikot, és inkább azt próbáltam meg kitalálni, mégis mit tegyek most? Oké, eljöttem ide, de hogyan tovább? Hogyan hívjam elő a képességem, és ha sikerülne is előhívnom, hogyan irányítsam és öljem meg az ellenséget? Ide-oda kapkodtam a tekintetem a csatamezőn, ahol egyre több vér gyűlt össze és egyre több holttest és szív kezdett el tornyosodni. A vámpírok már saját halott társaik testén át lépkedve próbáltak előrébb haladni és még többet megölni az ellenségeik közül.
Megindult felém valaki, és még mielőtt ez tudatosult volna bennem, már ott állt előttem. Egy fejjel magasabb, körülbelül harminc éves férfi lehetett. Éreztem, hogy nem közénk való, és automatikusan hátrálni kezdtem, be az erdőbe, de utamat állta egy fatörzs. Tehetetlenül néztem körbe, de a férfi kivont kardjával megállás nélkül csak jött felém.
- Értelmetlen elszaladnod, mert ezerszer gyorsabb vagyok nálad – mondta fenyegetően, miközben szélesen elvigyorodott.
- Nem hinném, hogy én lennék veszélyben – vágtam vissza magabiztosan, holott a halálfélelem kerülgetett. Magamban azért imádkoztam, hogy valaki közülünk jöjjön értem és mentsen meg. Most már értettem, Hyunseung miért nem akarta, hogy jöjjek. Ha engem kell védelmezni, abba többen is belehalhatnak.
- Gyors leszek, ne aggódj – villantotta rám szemeit, miközben megállt úgy egy méterre előttem. A levegőbe emelte kardját, majd lecsapott, én pedig hangosan sikítottam és eltakartam arcom. De a kard nem ért célba, és amikor ismét támadómra néztem, láttam, hogy a kardja a levegőben van. Úgy állt ott, mintha valaki fogná a kezét és nem engedné, hogy lecsapjon, csak az volt a baj, hogy kettőnk között senki sem állt.
- Mi a fene? – kérdezte értetlenül, elkerekedett szemekkel, és valahogy ugyanilyen arccal meredhettem rá én is.
- Heeyeon? – ejtettem ki ajkaimon a kérdést, és ahogy a név elhagyta ajkaim, abban a pillanatban megjelent előttem barátnőm. Ő fogta a kardot, és nem engedte, hogy a férfi megöljön.
- Üdv, édes!  - mosolygott rám Heeyeon, majd dühös tekintetét a férfira emelte. Amaz csak értetlenül meredt rám; bizonyára ő nem látta halott barátnőmet. – Menj és keresd meg Hyunseungot! – utasította.
Beletelt pár másodpercbe, mire kapcsoltam, és remegő léptekkel elléptem a fatörzstől. Közelebb léptem a férfihoz, aki csak hebegett-habogott, és igyekezett a kardját kirántani Heeyeon kezéből. Ajkaimra gonosz mosoly ült, és hiába próbált volna hátrálni, nem tudott.
- Tudod, elfelejtettem egy apró dolgot megemlíteni. Én vagyok, akit kerestél – suttogtam, majd futásnak eredtem. A férfi értetlenül nézett utánam, és amikor visszafordultam a tisztás széléről, láttam, ahogy a földön fekszik, szíve pedig teste mellett az utolsókat rúgja.
A tömegbe rohantam. Nem volt nálam semmi fegyver, de nem éreztem veszélyben magam. Heeyeon mellettem volt, még ha nem is láttam, de éreztem a jelenlétét. Ez valamilyen szinten erőt adott, hogy a sok vámpír és tetem közé vessem magam, és megkeressem Hyunseungot. Összevissza futottam, kerülgettem mindenkit, és próbáltam kikerülni minden kardcsapást. Tekintetem körbe-körbe járattam és kerestem az ismerős arcokat, de csak nem akartak előkerülni. Az eső javában zuhogott, ami csak nehezítette a dolgom, hisz az apró, milliónyi cseppek függönyként ereszkedtek elém és homályosították a látásomat. Már kezdtem pánikba esni, hogy hiba volt a csata kellős közepébe rohannom.
A következő pillanatban egy hatalmasat hasaltam az egyik holttestben, és ráestem egy másikra. Sikítva löktem el magamtól a hullát, és próbáltam volna talpra állni, de a rengeteg sár és vér csúszóssá tette a talajt. Ruhám, hajam és kezem nemcsak vizes lett, hanem immár a vér és a sár is nyomot hagyott rajtam. Sikításomra az ellenségeink közül az egyik megindult felém. Meg se tudtam állapítani, hogy fiú vagy lány az illető, csak hátrálni kezdtem. Rám villantotta szemeit, és már csak azt láttam, ahogy valaki beugrik elém és kitépi a szívét.
- Te mit keresel itt? – förmedt rám Hyunseung, és karon ragadott, és egy mozdulattal talpra állított. Gyorsan megfordult, és egy újabb ránk támadni készülő vámpír szívét tépte ki.
- Ezt nekem kéne kérdeznem! Elfelejtettél szólni, hogy ma kezdődik ez a háború! Ugye nem gondoltad, hogy nélkülem fogsz harcolni? – meredtem rá dühösen.
Hirtelen magához rántott, majd előrántotta kardját, és egy mozdulattal levágta a mögöttünk álló lány fejét.
- Ugye nem most akarod ezt megvitatni?  - kérdezte, és láttam szemeiben, hogy nem éppen örül jelenlétemnek. Megindultunk a tisztás széle felé, ahonnét jöttem, miközben megállás nélkül kaszabolta a körülöttünk lévőket. – Menj haza azonnal! – lökött meg az erdő felé, mikor már kiértünk a tömegből.
- Felejtsd el, hogy hazamegyek! Nem fogom hagyni, hogy meghaljatok! – akaratoskodtam.
- Meg akarod öletni magad? – kérdezte idegesen – Nem tudod használni a képességed, és simán megölhetnek. Nyerésre állunk, és mire lemegy a nap, mindenkit kivégzünk.
- Ezt te sem hiheted el! Nem ismered a szüleimet és tudom, hogy semmiféle terved nincsen! Hyunseung, ti csak öldöklitek egymást, ami nem vezet megoldáshoz! – kiáltottam rá – Tudom, hogy a szüleim hatalmasabb vámpírok nálad. Még a te szüleidnél is idősebbek! Hogy akarod őket legyőzni?
Hyunseung nem válaszolt, csak egy nagyot sóhajtott. Másodpercekig csak farkasszemet néztünk egymással. Tudta, hogy nem fog tudni meggyőzni, de a csatamezőre sem akart engedni.
- Vigyázz! – kiáltottam rá, és félrelöktem támadója elől, majd egy gyors mozdulattal kitéptem az illető szívét.
Remegő kezekkel tartottam a szívet a kezemben, majd undorodva dobtam el, és törölgettem meg ruhámba a kezem. A hányinger kerülgetett és ötletem sem volt, hogy csináltam, amit csináltam.
Hyunseung megilletődve nézett rám, miközben felkelt a földről.
- Ezt nevezem – mondta végül, és magához rántott – Köszi. De ez akkor sem jelenti, hogy itt kell lenned. Menj vissza Younghoz és vigyázz rá.
- De Hyunseung… - kezdtem volna vitatkozni, de közbevágott.
- Csak menj haza! – mondta keményen, majd egy gyors csókot nyomott ajkaimra, és ellökött magától. Ismét a csatázók közé vetette magát, és mielőtt utána rohanhattam volna, már nem láttam őt.
Könnyeim lassan utat törtek, és ekkor kezdtem csak érezni a fájdalmat. Hyunseung tudta, hogy meg fog halni, és hogy nem győzhetnek. Azért tette mindezt, hogy egérutat nyerjen nekem. Nem állíthatja meg a szüleimet, de lelassíthatja, nekem pedig van időm a képességem előhozni. Ha rájövök, hogyan kell, mire rám találnak a szüleim, meg fogom tudni ölni őket.
Csak Hyunseung azzal nem volt tisztában, hogy akkor már nekem nem éri meg életben maradnom. Ha mindenki meghal körülöttem, miért öljem meg őket? A bosszú nem fogja csillapítani a fájdalmamat.
- Minseo? – hallottam meg egy ismerős hangot, ami visszarántott a valóságba. Eungyeolt pillantottam meg felém közeledni, de mire elért volt hozzám, valaki hátulról átszúrta a szívét.
- Eungyeol! – kiáltottam a nevét és odarohantam hozzá. Térdre rogyott, és még épp időben kaptam el. Szájából vér csordogált és felsője is pillanatok alatt véres lett. – Eungyeol! Meg ne halj nekem! – töröltem le arcáról a sarat és szemeibe néztem.
- Hát eljöttél – megeresztett egy mosolyt és rám emelte ragyogó, barna szemeit. Még most is úgy csillogott, mint mindig, és még most is körbelengte a rá jellemző vidámság. – Semmi baj, nekem nem fáj. Minden rendben lesz – emelte fel arcomhoz kezeit, és letörölt egy könnycseppet.
Tudtam, hogy meg fog halni, és ahogy szemeit néztem, láttam kialudni bennük a fényt.
- Eungyeol, kérlek, tarts ki! Nem halhatsz meg! – szorosan öleltem magamhoz. Nem ismertük egymást eléggé, de az utóbbi napokban rengeteg mindenben támogatott. Ő mindig pozitívan tudott mindenre tekinteni és túlságosan is megszerettem benne az állandó bolondságot.
Eungyeol a barátommá vált.
Nem felelt. Még szélesebbre húzta ajkait, majd elnézett a távolba, és lassan lecsukta szemeit. Éreztem, ahogy még egy utolsót lélegzik, majd mellkasa többé nem emelkedett fel. Keze teste mellé hullt, teljesen elernyedt. Hiába rázogattam, nem felelt nekem többé.
Zokogva húztam magamhoz testét, és temettem arcom mellkasába. Nem akartam elengedni, nem akartam elhinni, hogy meghalt. Percek alatt lett vége és olyan hirtelen. Nem számítottam rá, és ez még jobban fájt. Csak sírtam, és sírtam, miközben könnyeim az esőcseppekkel összeolvadtak és haláltáncukat járva ugrottak a mélybe.
Nem bírtam a fájdalmat. Összeroppantam, szinte éreztem, ahogy a lelkemben álló stabil falak összeomlanak, mint a kártyavár. Megtörtem. Szívem darabokra szakadt, és nem álltam többé ellent a szenvedésnek. Hagytam, hogy végigszáguldjon ereimben, hogy mélyen beivódjon minden szövetembe.
Az égre emeltem tekintetem és egy hangos kiáltás szakadt ki belőlem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése