2014. január 23., csütörtök

55. rész

*Ajánlott zene:  MBLAQ - It's war*


Egy pillanatra úgy éreztem, mintha megállt volna az idő. Ahogy körbetekintettem magam körül, úgy tűnt, mintha mindent lassított felvételben néznék. Láttam az esőcseppeket a vérrel kevert sárba csöppenni, láttam a kardok összecsapásakor keletkező szikrákat, láttam a földön heverő kitépett szíveket dobogni, láttam a lelkeket, amik elhagyták a halottak testét. Mindent láttam. Láttam a vért, az öldöklést, a halált.
És mégis hová vezet mindez?
Sehová.
És kiért folyik ennyi vér?
Senkiért.
Ki felelős mindezért?
Én.
Gyűlöltem a helyzetet, hogy mindez miattam történik. Én soha nem akartam ezt, én soha nem akartam, hogy ennyien haljanak meg miattam. Igen, vámpírok voltak, és talán náluk ez megszokott volt, hisz megannyi csatát hagytak maguk mögött, és igen, az emberek között is dúltak háborúk egykoron, de akkor a területekért ment a harc. Most miattam. Hyunseung klánja engem védett, míg a másik klán engem akart. De én soha nem akartam, hogy ez legyen!
Tennem kellett valamit.
Hiába voltam rosszul a látottaktól és hiába kívántam, hogy bárcsak minden véget érne és kiderülne, hogy ez meg se történik, csak a képzeletem szüleménye, ez volt az a pont, amikor végleg feladtam. Feladtam a hitet, feladtam a csodákat, feladtam, hogy valaha minden rendbe jön.
Ideje volt szembenéznem a valósággal.
Még mindig nem akartam felfogni, hogy egy csata kellős közepén vagyok és körülöttem minden másodpercben többen is meghalnak. Az agyam teljesen leblokkolt, és képtelen volt feldolgozni a látottakat, mert ha így lett volna, valószínűleg sikítva fordultam volna meg és kezdtem volna menekülni.
Véget kellett vetnem ennek, de ötletem sem volt, hogyan.
Eungyeol arcára néztem, és lassan leeresztettem testét a földre. Nem akartam itt hagyni, nem akartam, hogy őt is eltapossák, és soha ne találjuk meg a csontjait a többi halott között, de nem volt se energiám se időm arra, hogy biztonságos helyre vigyem, hogy majd ha minden lezárult, egy rendes temetésben legyen része.
- Vigyázz! – kiáltott valaki rám, és már csak azt láttam, ahogy egy kard közelít felém. De mielőtt eltalálhatott volna, valaki ellökött és a támadómat leszúrta.
Elterültem a földön, majd ijedten emeltem fel fejem és néztem megmentőmre. Amaz csak a kezét nyújtotta, én pedig automatikusan fogadtam el, és engedtem, hogy talpra segítsen.
- Jonghyun? – ismertem fel, habár arca és haja is egyaránt csupa vér és sár volt. Megörültem, hogy legalább ő még életben van.
- Nem kéne itt lenned! – mondta rosszallóan, de ő ezzel túl is tette magát. Ha egyszer ott vagyok, akkor azon már nem tud változtatni. – Young hol van?
- Biztonságban. Nem lesz baja! – feleltem, majd tekintetem Eungyeol testére tévedt, aki lassan elveszett a többi tetem között – De Eungyeol… ő nem élte túl…
Jonghyun ránézett az említettre, majd rám emelte tekintetét, és megszorította a vállam. De nem mondott semmit, bár arcán láttam, hogy megviselte. Mégis, nem maradt most idő a gyászra.
- Hyunseung merre van? – kérdeztem, és mielőtt válaszolhatott volna, megláttuk az említettet.
Két hatalmas, fekete angyalszárny emelkedett ki a levegőből, ami az egész tömeget megállásra késztette. Mintha valaki megállította volna az időt, egy emberként mindenki ledermedt, és elkerekedett szemekkel nézett a teremtmény felé. A kardok nem csörögtek és senki nem ordítozott. A hirtelen beállt csend szinte bántotta a fülem.
Csak Jonghyun és én néztünk össze, hisz csak mi voltunk azok, akik tudtunk arról, hogy ő nem egyszerű vámpír. Hyunseung elrugaszkodott a talajtól, épphogy csak annyira emelkedett fel, hogy egy fejjel magasabb legyen a többiektől. Kihasználta a pillanatnyi döbbenetet és kardját a magasba emelve, lesújtott a körülötte állókra. Jonghyunnal összenéztünk, és mi is kaptunk az alkalmon. Átpasszolta a kardját, ő pedig puszta kézzel támadt az ellenségre.
Kellett pár másodpercnyi szünet, mire mindenki észbe kapott, és a csata újra megindult. Mintha csak egy filmbe csöppentem volna, úgy zajlott az egész. Soha életemben nem fogtam kardot, soha nem szorultam arra, hogy az életem védelme érdekében valaha ki kell mások vérét oltanom, de az az egy lebegett szemeim előtt, hogy nem magam miatt teszem. A barátaimért, a jövőért és azokért, akik meghaltak. Ki tudja, hogy ők hány embert öltek meg, fiatal lányokat és gyerekeket egyaránt.
Könnyedén forgattam a kardot, mintha nem először lenne a kezemben. Olyan könnyűnek tűnt, olyan egyszerűnek és szinte kezdtem élvezni az öldöklést. Az a pár perc fel se tűnt, és csak akkor kapcsoltam be – illetve kapcsoltak be maguktól – érzékszerveim, amikor fél szememmel láttam, ahogy Hyunseungra hátulról négy férfi rátámad. Vastag ezüstláncokat dobtak szárnyaira, melyek rátekeredtek és beleolvadtak a puha tollak közé, végül lerántották a földre. Hallottam fájdalmas üvöltését és még mielőtt teljesen lezuhant volna a földre, felém nézett. Összefonódott tekintetünk egy pillanatra, és a riadalom, ami arcára volt írva, megállásra késztettet. Soha életemben nem láttam ilyen tisztán érzéseit, és arckifejezése azt sugallta, elbuktunk.
Megfordultam, és Jonghyunt kerestem a tekintetemmel, de őt se láttam magam körül. Újból Hyunseung irányába fordultam, és hiába volt százezer zaj a levegőben, az ő kiáltását tisztán hallottam.
Megnyitottam a köztünk lévő köteléket, és szinte éreztem azt a fájdalmat, amit minden egyes ütés és rúgás okozott. Láttam lelki szemeim előtt, ahogy küzd az életéért, ahogy rúg-kapálódzik és a szívem szakadt meg tőle. Térdre rogytam a fájdalomtól, ami a testembe áramlott hirtelen és meghallottam fejemben hangját, mely azt ismételgette, hogy rohanjak, mentsem magam.
Éreztem, ahogy egyre gyengébb, ahogy egyre kevésbé ellenkezik, és hogy az életenergiája lassan alábbhagy.
Nem akartam elveszíteni. Túl sokan haltak meg, túl sok szerettem hagyott magamra, és ha őt, az egyetlen férfit, akit valaha tiszta szívből szerettem, elveszítem, azt nem élném túl.
A fájdalma. Az ordítása. A szenvedése. Az arca.
Megkeményítettem szívem és betelt a pohár.
Nem voltam hajlandó több veszteséget elviselni.
Elvették azokat tőlem, akiket szerettem, és még csak okot sem adtak rá. Nem törődtek velem, hogy hogyan fogok érezni, és hogy miattuk milyen nyomorúságos életet kell élnem.
Feldühítettek.
Éreztem, ahogy a fájdalom lassacskán háttérbe szorul, a harag pedig feltör a szívem mélyéről. Mint egy vulkán, futott végig egész testemen, és töltötte meg minden porcikámat. Az eddigi elkeseredés és félelem sikítva menekült el a közelgő láva elől, ami maga alá gyűrt minden más érzést és nem hagyott mást, csak a puszta, perzselő égető lángokat.
Felálltam, és a kardot erőteljesen a talajba szúrtam.
Felemeltem tekintetem, majd a dühtől kéken világító szemeimet végigfuttattam a tömegen és elkiáltottam magam:
- Elég! – hangom elnyomott minden más zajt, és visszhangot vert az erdő sűrű fái között – Azt mondtam, hogy elég volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése