2014. december 16., kedd

41. rész

*Ajánlott zene: Trouble Maker - Now*

-    Szóval? – néztem rá kíváncsian, mire csak zavartam pillantott rám.
-    Mi szóval?
-    Jössz még egy magyarázattal. Van valami, amit titkolsz, és még nem mondtad el a teljes igazságot. Szóval?
-    Óh, vagy az… - sóhajtott fel, majd az üres sörös dobozt a kukába hajította. Kivette a kezemből a vodkásüveget és meghúzta, majd visszanyomta a kezembe. – Igazából… nehéz erről beszélnem, mert… vagyis… két dologról van szó: mindkettő nehéz, de az egyiket nem mondtam el senkinek.
-    Hallgatlak! Időnk, mint a tenger.
-    Nos… az első, amiről a srácok már tudnak, és amit eléggé kínos bevallanom, de… hát… nos… - vakarta meg zavarában a tarkóját Jongsuk, miközben kerülte a pillantásomat. Bármennyire is volt neki nehéz beszélnie, én magamban jót mosolyogtam reakcióján. Még sosem láttam egy fiút se így viselkedni és ez felettébb szórakoztató volt. – Nos… az a helyzet, hogy én valójában meleg vagyok.
-    Tessék?! – kiáltottam fel meglepetten, és olyan lendülettel tettem le a padról a lábamat a földre, hogy kis híján orra buktam. – Úgy érted, buzi?
-    Khm… igen, így is mondhatjuk… - suttogta halkan, miközben félve pillantott rám.
-    Most ez komoly? Tényleg?
-    Igen…
-    Ezer százalék?
-    Igen, de ne akadj ki, légyszi! Persze megértem, ha ezek után kerülni fogsz, elvégre is sokan utálják a melegeket, de azért ha lehet, ne hangoztasd! – harapott bele alsó ajkába.
-    Viccelsz? Te leszel a legjobb barátnőm! Ugye eljössz majd velem vásárolni? – csúsztam hozzá közelebb és belekapaszkodtam karjába, miközben hatalmas szemeket meresztgettem rá.
-    Mi? Jézus, Minseo, meleg vagyok, de nem csaj! Azért, mert a fiúkat szeretem, még nem fogok rózsaszín tütüszoknyában balettozni, nehogy azt hidd! Úristen! – nézett rám teljesen meghökkenve.
-    Nyugi, csak vicceltem – engedtem el a karját és arrébb ültem egy kicsit. – Bocsi, ezt nem hagyhattam ki. De ne aggódj, nem ítéllek el. Valahol legbelül éreztem, hogy nem vagy teljesen normális.
-    Na, köszi. Én is nagyon kedvellek – játszotta a sértődöttet, de azért ő is elmosolyodott.
-    Nem így értettem – forgattam meg a szemeimet – Egyébként tényleg nem gond. Meleg vagy, kész, ez van. Téli napokon jó lesz majd hozzád bújni melegedni…
-    Minseo!
-    Oké, bocsi – vigyorogtam rá - Engem nem zavar, ettől még bírlak. Ez nem változtat a kettőnk kapcsolatán.
-    Köszi, hogy megértesz. Nem szeretem ezt hangoztatni, főleg így, hogy vámpír vagyok. Nálunk, vérszívóknál, az ilyet megölik. Csak nagyon kevesen vannak, akik elfogadnak minket.
-    Uhh, akkor nem csodálkozom. Az ember amúgy sem szereti az ilyet világgá kürtölni.
-    Hát nem – sóhajtott fel – Szóval, ja, ez a helyzet, egy mocskos kis buzi vagyok.
Muszáj volt hangosan felnevetnem. Az egész környék tőlem visszhangzott, de azt hiszem, erre a nevetésre szükségem volt. Jongsuk, aki egyébként tök férfiasan néz ki, itt ül mellettem egy cuki kis fehér sapkában és bevallotta, hogy meleg. Nem tudom, miért, de ott, abban a helyzetben ez igazán vicces volt.
-    Bocsi – mondta ő is vigyorogva, majd mikor mindketten lenyugodtunk, folytatta – Szóval múltkor, amikor nem voltam ott…
-    A barátodnál voltál? – csillantak fel a szemeim. – Najó, ez több a soknál! Te otthagytál engem a kollégiumban csak azért, hogy megdughasd a barátodat? Vagy, hogy ő téged…? Fúj!
-    Jézusom, Minseo, miket beszélsz? Úgy látom, megártott neked ez a pia! Ajh, te lány! Add inkább ide és többet ne igyál! – vette ki a kezemből az üveget, én pedig nem tiltakoztam.
-    Bocsánat, de ezt sem hagyhattam ki. Ne haragudj – néztem rá bocsánatkérően. Jongsuk természetesen nem haragudott, szerintem, ha azt válaszoltam volna, hogy többé szóba sem állok vele, az se érdekelte volna. – De folytasd!
-    Igen, a barátomnál voltam, és…
-    Jó, nem, fúj! Nem akarom tudni a részleteket! – vágtam közbe, és kezeimmel kapálódzni kezdtem a levegőben, jelezve, nem vagyok kíváncsi a részletekre.
-    Minseo, cseszd meg! Én itt fontos dolgokról akarok veled beszélni, te meg mindenből viccet csinálsz!
-    Jól van, oké, bocsánat, tényleg. Ez volt az utolsó, esküszöm! – tettem egyik kezem a szívemre, a másikat pedig felemeltem, amin Jongsuk csak megrázta a fejét. - Hogy hívják a barátodat?
-    Woobin. Kim Woobin.
-    Régóta ismered?
-    Ha azt mondom, körülbelül hatszáz éve, az elég?
-    Hű. Az azért nem semmi. Hatszáz évet valakivel leélni… Eszméletlen.
-    Igen, ez rettentő hosszú idő – összefonta mellkasa előtt kezeit, majd hátradőlt a padon és most ő nézett fel az égre. Hosszú percekig csendben ültünk egymás mellett, majd egyszer csak megszólalt. – Aznap Woobinnál voltam, de nem azért, amiért te gondolod.
-    Hát akkor?
-    Woobin rosszul lett. Mivel ismerem egy ideje, megéreztem, hogy nem stimmel vele valami, ezért is kellett elrohannom.
-    Óh… Így már értem. De azért jól van?
-    Az túlzás, hogy jól van.
-    Merthogy?
-    Az egész rohadtul nincs rendben.
-    De miért? – kérdeztem aggódva. Láttam Jongsukon, hogy valami nagyon nyomasztja. Arca elkomorult és tekintetét most a távolba emelte.
-    Ez a másik dolog, amiről nem beszéltem eddig senkinek. Nem is tudom, hogy el merjem-e mondani…
-    Mondjad csak! Tudok titkot tartani!
-    Igen, azt tudom. Igazából… szeretném is, ha ezt az egészet nem is adnád tovább senkinek. Hibát követtem el, most már én is tudom.
-    De miért? Mi történt?
-    Megígéred, hogy tényleg nem mondod el senkinek? Nem azért, mert azt akarom, hogy ez örökké titok maradjon, hanem mert én akarom elmondani.
-    Persze, megígérem. Bízhatsz bennem.
-    Nem kéne neked sem elmondanom, mert félek, hogy bajba keverlek, de… nem bírom már magamban tartani.
-    Gyerünk, ki vele! Ha nem mondod el három másodpercen belül, világgá kürtölöm, hogy meleg vagy!
-    Jól van, jól van – emelte védekezően maga elé kezeit és megeresztett egy halovány mosolyt. – Hyunseung bizonyára mesélte, hogy meghalt egy barátom és hogy hosszú időre, csaknem száz évre megszűntem létezni.
-    Igen, mesélt valami ilyesmit, hogy nagyon kiborultál és egy nyugisabb környékre visszavonultál.
-    Igen, igen. Nos, az Woobin halála miatt volt.
-    Részvétem. Sajnálom, hogy me… tessék? – kaptam fel a fejem, ő pedig úgy nézett rám, mint aki várja, mikor esik le a tantusz. – De hát az előbb azt mondtad, hogy él!
-    Igen.
-    Hazudtál? Valójában meg sem halt?
-    De, meghalt. Woobin meghalt és én az elmúlt száz évet azzal töltöttem, hogy megtaláljam a módját annak, hogy feltámasszam.
-    Ugye nem? Azt akarod, mondani, hogy…?
-    Igen. Woobint visszahoztam az élők sorába.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése