2014. december 7., vasárnap

I. évad kérdőív eredménye

Sziasztok!

Azt hiszem, még nem esett szó az első évaddal kapcsolatos kérdőív eredményéről. Bár azt ígértem, hogy a második évad előtt fogom hozni, végül úgy döntöttem, hogy hagyom, hátha érkezik még szavazat.

Nos, most úgy érzem, így közel egy évvel azután, hogy befejeztem a történetet, na, meg mivel most van időm ezzel foglalkozni, megosztom ezt az eredményt. Gondolom, ti is kíváncsiak vagytok rá.

A kérdőívet összesen 15-en töltöttétek ki összesen, ebből 14 lány és egy fiú volt. Ezúton is köszönöm mindenkinek!


Az átlag életkor 16,6 évre jött ki, persze azóta mindenki idősebb lett, de most ezt nem veszem számításba. A legfiatalabb olvasó 14 volt, a legidősebb pedig 22.


Kedvenc szereplő:
Sok szereplőt jelöltetek meg kedvencnek, és nem meglepő módon Minseo végzett az első helyen. Egyébként nem okozott nagy meglepetést az eredmény, én is hasonlóra számítottam.
A következőképpen alakult a végső eredmény:
(A számok a szavazatokat számát jelentik)

1. Minseo - 8 
2. Hyunseung - 5
3. Young - 3
4. Taemin, Eungyeol, Jonghyun - 2
5. Nayoung, 3J - 1


Kedvenc jelenet:
Viszonylag itt is sok mindent említettetek meg, és furcsa módon, amit a leginkább kedveltetek, az a történet végén lévő csata jelenet volt. Ezekszerint nem csak én szeretem a véresebb részeket, ennek örülök. :D
(A számok a szavazatokat számát jelentik)

1. A történet végén lévő csata jelenet - 4
2. Tornyos beszélgetés - 3
3. Hyunseung-Minseo páros, Tao és Kris jelenete - 2
Amikre pedig egy-egy szavazat érkezett:
                      - Minseo és Young utolsó pillanata;
                      - Hyunseung megmentette Minseo életét a tornateremben;
                      - Taemin megölte Nayoungot;
                      - Minseo és Hyunseung csókjeleneti;
                      - Taemin és Minseo harca;
                      - Minseo szemszín-változásai


Legváratlanabb fordulat:
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, azt hiszem, nem meglepő az eredmény. Ahogy vártam, sokatok Taemin gonoszságát tartotta a legváratlanabb fordulatnak, elvégre is Taemin mindvégig megjátszotta, hogy milyen jó - és végül kiderült, hogy kezdetektől fogva átverte Minseoékat.

1. Amikor kiderült, hogy Taemin gonosz - 11
2. Amikor kiderült, hogy a szülők vámpírok - 6
3. Hyunseung angyalszárnyai - 3
4. Jiyeon megölése - 2
5. Heeyeon megjelenése a tükörben; az igazgató viselkedése - 1


Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy szántatok időt a kérdőívre, és nem csak egy-kétszavas válaszokat adtatok, hanem bővebben kifejtettétek és leírtátok a véleményeteket. Igyekeztem megfogadni a tanácsaitokat a II. évadban, mint például, hogy több vicces és oldottabb jelenet kerüljön bele. Nem tudom, hogy ez eddig mennyire sikerült, én bízom benne, hogy igen, de amint vége az évadnak, akkor is csinálok egy kérdőívet és ott is megoszthatjátok ezt is velem.

Az első évaddal kapcsolatos kérdőívet bármikor kitölthetitek még most is, szívesen fogadom a véleményeket, észrevételeiteket, érzéseiteket, mindent!

Köszönöm szépen!

Park Minseo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése